Talabarte, música tradicional contemporánea
De entrada, tradicional e contemporánea só terían que ter sitio na mesma fase como oposición. Talabarte demostra que non sempre ten que ser así e que poden complementarse unha á outra.
De entrada, tradicional e contemporánea só terían que ter sitio na mesma fase como oposición. Talabarte demostra que non sempre ten que ser así e que poden complementarse unha á outra.
Houbo un tempo no que o finis terrae romano estaba habitado por pobos englobados na cultura celta. A pesares das distancias que os separaban, mantiñan unha unidade cultural que sobreviviu ós pobos que chegaron máis tarde ós seus territorios; e se algo se mantivo por riba de calquera outro rasgo, eso foi a música.
Seguir lendo “A música da fin do mundo que chega de Oriente”
Nova Orleáns é unha ciudade inabarcábel por poliédrica: española, francesa, americana e africana; negra, mulata, mestiza e crioula; escrava e ceibe; que rinde un certo culto á morte e porén, ou precisamente por eso, festiva. E aquí é onde nace o jazz. Unha música chea de vida, nada do optimismo que xurde do máis escuro da escravitude, combinado ca multiculturalidade africana e a tradición musical occidental.